in

LOLLOL LoveLove AngryAngry WTFWTF CryCry CuteCute OMGOMG

סיכום מלא בעברית – The Wave – סיכום לבגרות באנגלית

הגל (The Wave) מתרחש בתיכון גורדון על פני תקופה של תשעה ימים. אבל זה לא סיפור הדרמה הממוצע שלך בתיכון.

סיכום בעברית ל Wave

יום 1: בן רוס מראה לתלמידיו סרט תיעודי על השואה. הוא נסער כשהוא מבין שלתלמידים שלו יש שאלות על השואה שהוא לא יכול לענות עליהן – הוא רוצה שיוכל לתת להם יותר.

יום 2: בן מחליט לנסות ניסוי שיעזור לתלמידיו להבין איך היה אפשרי לנאצים להשיג שליטה מבלי שמישהו יעצור אותם.

והניסוי מתחיל: הוא מתחיל בלהראות להם איך הם יכולים להיות ממושמעים יותר על ידי התאמת היציבה שלהם ושמירה על כללים מסוימים. התלמידים כבר אוהבים את בן ונראה שהם נהנים מהתרגיל.

יום 3: תלמידיו של בן רוצים יותר ממה שירד יום קודם לכן, אז הוא מצטרף לזה. הוא יוצר קבוצה בשם The Wave, עם לוגו, מוטו והצדעה. תלמיד אחד, דיוויד קולינס, חושב שהגל יכול לעזור לקבוצת הכדורגל המפסידה של גורדון היי, והוא מתחיל ללמד את חבריו לקבוצה על חוקי הקבוצה.

גם חברתו של דיוויד, לורי סונדרס, קצת מתרגשת מהגל. אבל כשהיא מספרת להוריה על זה, אמה מתחרפנת ולורי תוהה אם יש לה טעם. למעשה, משהו בגל פשוט מפחיד אותה. (היי, גם שמופ מרגישה קצת מבוהלת.) בינתיים, גם אשתו של בן כריסטי מודאגת מהגל והיא מקווה שבעלה לא נכנס למשהו שהוא לא יכול לשלוט בו.

יום 4: לורי ודיוויד נקלעים למחלוקת בדרך לבית הספר כשהיא מביעה את הספקות שלה לגבי הגל. בכיתה באותו יום, בן נותן לתלמידיו כרטיסי חבר ל-Wave, אשר מייעדים חלק מהתלמידים כ”מוניטורים” שאמורים לדווח על חברי ה-Wave שעוברים על הכללים. (אה הו.) הוא גם אומר לתלמידים שלו שהם צריכים להתחיל לפעול, לפעול לטובת הגל. הוא מצווה עליהם לגייס חברים חדשים. (כפול אה אה.)

לורי יותר ויותר מפקפקת בקשר לגל, אבל חבריה כועסים כשהיא מזכירה את זה. בנוסף, נראה שהגל באמת עוזר לרוברט בילינגס, מפסיד הכיתה. עכשיו כשיש להם את הגל, התלמידים מקבלים את רוברט והוא למעשה הופך למנהיג. אז זה לא יכול להיות רע, נכון? ימין?!

ביום הזה, בן מבין עד כמה גדול הגל הופך להיות והוא מקווה שיש לו שליטה עליו.

יום 5: הרבה יורד ביום הזה.

לורי, עורכת עיתון בית הספר, מקבלת מכתב אנונימי מתלמיד שמתלונן שחברי גל מציקים לתלמידים אחרים כדי לנסות לגרום להם להצטרף לגל. לא טוב.

רוברט בילינגס שואל את בן אם הוא יכול להיות שומר הראש של בן – בן מסכים. אממ?

עצרת הפאפ למשחק הכדורגל בשבת הופך לעצרת גל, וכמאתיים חברים חדשים מצטרפים. איכס.

כאשר לורי מסרבת ללכת לעצרת, דיוויד נפרד ממנה. אז היא מסתובבת במשרד ההוצאה לאור של עיתון בית הספר עם חברי צוות אחרים בזמן שחברי הגל מתאספים. ללורי נמאס: היא מחליטה לחקור את הגל ולכתוב עליו חשיפה לעיתון.

יום 6: במשחק הכדורגל, לורי מנסה להיכנס ליציע כדי לדבר עם חברתה איימי, אבל נאמר לה שהיא לא יכולה לעלות אלא אם כן היא תצדיע לגל. היא מסרבת להצדיע ופשוט יוצאת. (די מגניב איך היא עומדת במה שהיא מאמינה בו, אפילו עם לחץ חברתי אינטנסיבי.)

יום 7: ביום ראשון, לורי וצוות העיתון של בית הספר עורכים פגישת חירום כדי להמציא את הגיליון המיוחד שלהם ב-The Wave.

יום 8: הגיליון המיוחד יוצא לאור, המעורר השראה לתלמידים רבים נוספים לבוא עם סיפורים רעים על הגל. בן בצרות גדולות עם המנהלת והורים רבים, והוא יודע שהוא צריך למצוא דרך לעצור את הבלגן הזה לפני שהמצב יחמיר.

אחרי חוויה מצמררת אחרי שעות העבודה של לורי בבית הספר, דיוויד מתחנן ללורי להפסיק לבקר את הגל. היא מסרבת והוא נהיה איתה פיזית, זורק אותה על הקרקע.. מיד, דייוויד מבין מה הוא עשה. הגל גרם לו לשכוח מי הוא באמת וממה באמת אכפת לו. הוא ולורי משלימים (זה היה מהיר!) והולכים לביתו של בן כדי להתחנן שיפסיק את הגל.

יום 9: ביום שלישי, בן מסיים את הניסוי בכך שהוא אומר לתלמידיו שהם פעלו כמו נאצים. (כפי שצוין ב”מה קורה עם הסוף?” זה קצת בעייתי.) הגל מתפרק ומשאיר את רוברט בילינגס בדמעות. בן מוצא את רוברט בוכה ויוצא איתו לשיחה ולנשנש. אני מקווה שבן ימצא דרך לעזור לילד הזה לצאת… דרך שלא כרוכה בניסוי מוזר מדי.

Written by עומר לוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עד כמה אתם גיימרים – חידון הגיימינג הגדול של 2021 – רק 1% מצליחים לפתור את כל השאלות נכון!

סיכום מלא בעברית – The Split Cherry Tree – סיכום לבגרות באנגלית