in

עכשיו גם גוגל: דלפו פרטים ראשונים על העיצוב של הפיקסל 3

מכשירי הפיקסל של חברת גוגל סוחפים אחרהם הרבה קהל. וזאת אף על פי היקף מוקדי המכירה שנחשב קטן יחסית.

כעת זמן רב לפני שאנו צפויים לפגוש לראשונה את צמד המכשירים החדש הPixel 3 וה Pixel 3 XL דלפו להם פרטים ראשונים על עיצוב המכשירים, וכן נראה שגם גוגל הגדולה גם נופלת בקסמיה של אפל, ומאמצת את הנוטצ׳ (המגרעת במסך) שנהפך מאז שהוצג באייפון X, לטרנד של השנה.

אוליי גם יעניין אותך:

נוטצ׳ רק בXL

צמד המכשירים לא יהיו שונים אחד מן השני מבחינה עיצובית לא רק בגודליהם ולפי התמונה שדלפה אנו צפויים לפגוש רק מכשיר אחד בעל מגרעת כאשר השני והקטן ככל הנראה בין השניים יהיה בעל מסך גם כן כמעט ללא שוליים אך בסגנון בו מכשירי סמסונג מעוצבים בו.

נוסף לכן אנו רואים כי המכשיר הגדול בעל הנוטצ׳ יהיה בעל מסך כמעט ללא שוליים אך עדיין בחלקו התחתון של המכשיר בניגוד לאייפון X לדוגמא, יהיו שוליים יחסית גדולים.

חידושים ו FaceID

לפי התמונות אנו בשני המכשירים ככל הנראה נפגוש מערך צילום קדמי כפול, מה שעשוי להעיד על מנגנון זיהוי פנים תלת מימדי. נוסף לכן המכשירים צפויים להגיע עם שני רמקולים בחזית שלהם.

ההכרזה על צמד מכשירי הפיקסל 3 צפויה להתקיים רק בחודש אוקטובר השנה. כך שיש כמה חודשים בהם אנו צפויים לקבל עוד הדלפות רבות שאולי יתמכו בהדלפה זאת ואולי דווקא יסתרו אותה. וכמו תמיד ככל שנתקרב למועד ההכרזה כך הפרטים וההדלפות על המכשיר יתבהרו ונדע עוד ועוד אודות המכשיר.

Written by עידן

מה קורה קוראים וקוראות יקרים:)?

אני עידן ואני המנהל והמייסד של אתר Widgeti ואת ערוץ היוטיוב שלנו:)

אני מגיל קטן חיי ונושם טכנולוגיה!
מהwindowsXP ועד היום אני אוהב טכנולוגיה, לומד טכנולוגיה ונכון לשלוש שנים האחרונות גם כותב ומפיק תכני טכנולוגיה.

סמארטפון - iPhone11 | מחשב: MacBook Pro 15" 2017

One Comment

Leave a Reply
  1. לא יודע למה משייכים את הנוטצ לאפל כאשר האסנשיאל היה עם הנוטצ הרבה לפניו. ייתכן שאתם פאן בויז של אפל והאמת פחות חשובה לכם אבל זאת המציאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אפל מסבירה מדוע היא חסמה את האפליקציה Steam Link לאייפונים

הגשת המועמדות לאליפות העולם בגיימינג 2018 הסתיימה וגם לישראל יש נציגות