in ,

אפל מסבירה מדוע היא חסמה את האפליקציה Steam Link לאייפונים

אפליקציית סטים לינק הייתה אמורה להביא לסמארטפונים שלנו ולמכשיר האפל TV את משחקי ה PC שאנו כה אוהבים. אך בעת שהאפליקציה החדשה הועלתה לחנות הפליי של אנדרואיד, באפסטור של אפל, היא לא עלתה, כאשר נעשו בירורים מדוע האפליקציה המצופת לא עולה לאפסטור התשובה הייתה זהה – ״אפל פשוט חסמה את האפליקציה ומנעה ממנה לעלות״. כעת אפל מסבירה את ההחלטה שלה.

כך נראת אפליקציית Steam Link בחנות הפלייסטור של אנדרואיד

אוליי גם יעניין אותך:

תגובת אפל:

״אנו מעניקים חשיבות רבה להבאת משחקים מעולים לכל המשתמשים שלנו ב- App Store. אנו נשמח שילוב משחקים ושירותים שלValve ב- iOS וב- AppleTV. לצערנו, צוות הבדיקה מצא כי אפליקציית Steam iOS של Valve, כפי שהוגשה כעת, מפרה מספר הנחיות בנוגע לתוכן שנוצר על ידי משתמשים, רכישות מתוך היישום, קודי תוכן וכו ‘.

דנו בבעיות אלו עם ציוותי Valve ונמשיך לעבוד איתם כדי לעזור להביא את חוויית ה- Steam ל- iOS ו- AppleTV באופן שמתאים להנחיות החנות. השקענו מאמץ רב ביצירת App Store המספק את החוויה הטובה ביותר עבור כולם.

יש לנו הנחיות ברורות שעל כל המפתחים לבצע כדי להבטיח ש- App Store הוא מקום בטוח לכל המשתמשים והזדמנות הוגנת לכל היזמים.

מקור התגובה: macrumors

תרגום לעברית: עידן, אתר Widgeti

 

כידוע, בניגוד לתהליך העלה של אפליקצייה לחנות הפלייסטור, כאשר תנסו לעלות אפליקצייה לחנות של אפל לפני שהאפליקציה עוברת מבחנים רבים עד אשר אפל מאשרים את האפליקצייה

דוגמא למשחק Steam Link באייפד

ומפרסמים אותה בחנות האפליקציות. לטענת אפל, האפליקציה של סטים כללה באגים רבים, בעיות והיה נראה כי מדובר בגירסאת אלפא ראשונית מאוד ועל כן אפל תעבוד עם הצוות של סטים על מנת לתקן את כל הבאגים ויחד הם יעלו את האפליקציה לאחר תיקון הבאגים.

סטים כמובן לא נשארו חייבים, ושחררו את התגובה שלה לחסימה של אפל:

״אנו בValve ערערנו על הדחייה של אפל, אנו הסברנו לאפל כי היישום  Steam Link פשוט מתפקד כמו שולחן עבודה מרוחק מבוסס LAN דומה ליישומים רבים שולחן עבודה מרוחק שכבר זמינים ב- App Store. בסופו של דבר, ערעור זה נדחה ואפל השאירה את אפליקציית Steam Link ל- iOS חסומה בחנות כעת. הצוות בילה שעות רבות בפרויקט זה ובתהליך האישור, כך שאנחנו (בValve) מאוכזבים בבירור. אבל אנו מקווים אפל תשקול מחדש בעתיד.

מקור התגובה: macrumors

תרגום לעברית: עידן, אתר Widgeti

Written by עידן

מה קורה קוראים וקוראות יקרים:)?

אני עידן ואני המנהל והמייסד של אתר Widgeti ואת ערוץ היוטיוב שלנו:)

אני מגיל קטן חיי ונושם טכנולוגיה!
מהwindowsXP ועד היום אני אוהב טכנולוגיה, לומד טכנולוגיה ונכון לשלוש שנים האחרונות גם כותב ומפיק תכני טכנולוגיה.

סמארטפון - iPhone11 | מחשב: MacBook Pro 15" 2017

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2000 דולרים והוא שלכם – הושק מסך הגיימינג ״הטוב בעולם״

עכשיו גם גוגל: דלפו פרטים ראשונים על העיצוב של הפיקסל 3