in

LOLLOL

אנשים שפשוט לא מבינים טכנולוגיה

מוצרי הטכנולוגיה השונים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מחיינו, אך ככל שהם משתדרגים דברים שלחלקנו נראים פשוטים יכולים להיות מורכבים ולא ברורים לאחרים, מה שיכול ליצור סיטואציות מצחיקות מאוד!

במהלך העשורים האחרונים, הטכנולוגיה השתנתה לחלוטין והיא ממשיכה להשתנות בכל שנה שעוברת. לכן זה לא מאוד מפתיע שאנשים מסוימים מתקשים להסתגל למוצרי טכנולוגיה חדשים. ואפילו דברים שנראים פשוטים עבור רבים מאיתנו, כמו טלפונים סלולריים או מדיה חברתית, יכולים להיות מורכבים לאחרים. אנחנו מנסים להיות סבלניים ומבינים, אבל התקלות הטכנולוגיות האלה שאנשים שתפו ברשתות החברתיות פשוט מצחיקות מכדי להתעלם מהן.

שימו לב: לנוחותכם הקוראים, ויצירת חווית קריאה מיטבית, פיצלנו את הכתבה הזאת למספר עמודים. בסוף כל עמוד תמצאו כפתור ״הבא״ לחיצה עליו תוביל אתכם לעמוד הבא והמשך הכתבה. קריאה מהנה!

#1 רגע… צריך לסגור כרטיסיות בדפדפן?

נראה שדבר אחד ידוע לאנשים מבוגרים בכל מה שקשור לשימוש בטכנולוגיה - הוא לא לסגור אף אחת מהכרטיסיות בדפדפן. במקום זאת, הם פותחים ללא הרף כרטיסיות חדשות, ובסופו של דבר סותמים את אחסון הטלפון שלהם עם אלפי דפי אינטרנט פתוחים בכרטיסיות נפרדות.

״לאמא שלי יש כל כך הרבה כרטיסיות פתוחות בדפדפן, שהוא מראה סימן של אין סוף במקום מספר...״

לאמא של אדם זה למעשה היו כל כך הרבה כרטיסיות פתוחות שהטלפון שלה אפילו לא יכול היה לספור אותן יותר! בתיבה המציגה בדרך כלל את המספר הספציפי של הכרטיסיות הפתוחות, כעת טמון הסימן אינסוף. אנחנו אפילו לא רוצים לדעת כמה זמן ייקח לצאת מכל הכרטיסיות האלה!

Written by עומר לוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיאומי משיקה את ה Xiaomi Black Shark 4 סמארטפון גיימינג חדש

קסיו חשפה את גרסת השעון חכם לשעון ה G-Shock הקשוח שלה והוא מגיע עם. Wear OS