in

וואווי משיקה בישראל את HUAWEI P30 Lite: סמארטפון בעל מערך צילום משולש הכולל מצלמה ראשית 48 מגה פיקסל

הסמרטפון החדש בעל מערך הצילום המשולש הפונה לקהל הצעיר, מתעד רגעים מרגשים באיכות גבוהה

חברת וואווי (Huawei) השיקה היום (ב’) בישראל את מכשיר ה- HUAWEI P30 lite, הסמארטפון החדש ביותר המתמקד בצילום ומצויד במערך צילום משולש. הסמארטפון משלב עיצוב מלוטש עם החדשנות של וואווי ומצויד בשלוש מצלמות אחוריות התומכות בצילום בזווית רחבה מאוד וכולל מאפיינים של בינה מלאכותית. כמכשיר ההופך את הצילום באיכות גבוהה לנגיש, הוא מאפשר לחובבי צילום צעירים לצלם תמונות באיכות גבוהה מאוד. מערך הצילום כולל את המצלמה העיקרית בעלת 48 מגה פיקסל, מצלמת זווית רחבה במיוחד של 8 מגה פיקסל ומצלמת עומק. מעבד ה- Kirin 710, בעל ערכת שבבים של בינה מלאכותית למכשירים ניידים בתוך ה- P30 lite פועלת עם מערכת ההפעלה EMUI 9.0.1a ועם האחסון הפנימי בנפח של 128GB בכדי להעניק את חוויית השימוש הטובה והחכמה ביותר.

מערך צילום משולש עם בינה מלאכותית ( (AIותמיכה בזווית רחבה במיוחד

סדרת ה- HUAWEI Pהייתה הראשונה שהשיקה את מערך הצילום המשולש וכבר זמן רב שהיא נחשבת לאחת ממשפחות הסמרטפונים המוצלחות ביותר עבור צלמים מקצועיים. התוספת החדשה  למשפחת הP30, ה-, P30 liteמעוצב בקפידה ופונה לצרכנים צעירים שנהנים לצלם ולשתף את עבודתם עם חברים ובני משפחה. שלוש מצלמות אחוריות התומכות בצילום ברזולוציה גבוהה ובצילום בזווית רחבה במיוחד, משתלבות באלגוריתמי המצלמה העוצמתיים של וואווי ומאפשרות למשתמשי – HUAWEI P30 lite לצלם תמונות באיכות סטודיו ללא ציוד יקר. מאחר והרזולוציה כה גבוהה, המשתמשים יכולים להשתמש בתמונות שצולמו במכשירים מסדרת HUAWEI P30 אפילו כדי להפיק כרזות מודפסות באיכות גבוהה.

לכל אורך מיקוד יש יתרונות משלו. עדשת טלפוטו מצטיינת בשימור הפרטים של מושאי הצילום, בעוד שעדשת זווית רחבה מספקת פרספקטיבה גדולה יותר. מערך הצילום המשולש של ה- HUAWEI P30 lite מכסה את טווח המיקוד המלא ותומך באפקטים צילומיים שונים. העדשה הרחבה במיוחד ומודול המצלמה הכפולה לא רק מאפשרים למשתמשים ללכוד את העולם בבהירות חדה אלא גם ליהנות מהעדשה הרחבה לתיעוד רגעים מרגשים בחיי היומיום.

המצלמה הקדמית בעלת הרזולוציה הגבוהה עם 48 מגה פיקסל עושה שימוש בטכנולוגיית זום super sampling lossless המאפשרת לספק ביצועי זום כמו עדשת טלפוטו מקצועית התומכת בזום אופטי 2X. הכללת העדשה האולטרה-רחבה במצלמת ה-8 מגה פיקסל הופכת את ה-HUAWEI P30 lite לאחד הסמארטפונים הראשונים בתעשייה שתומך בשדה ראייה של 120 מעלות, כפול מזה של עדשת סמארטפון רגילה. הוא גם מסייע למשתמשים לצלם נוף נרחב יותר מאי פעם, במיוחד כשמדובר בנופים הרריים או קווי רקיע עירוניים.

עיצוב מלוטש וטכניקות ייצור חדשניות

בדומה למכשירים אחרים של המותג, גם ה- P30 liteממשיך את מסורת העיצוב המוקפד ומשלב מראה טרנדי עם טכנולוגיות הליבה של וואווי בכדי לספק את חוויית השימוש הטובה ביותר אשר המשתמשים התרגלו לקבל מהמכשירים של וואווי. מלבד מערך עשיר של מאפייני צילום, ה- P30 lite  הוא גם המחשה של המחויבות של וואווי לשלמות מבפנים ומבחוץ.

במכשיר זה וואווי השתמשה בתהליכי הייצור המתוחכמים ביותר. הסמארטפון זמין בשלוש משפחות צבעים: שחור חצות, לבן פנינה וכחול טווס. טכניקת הצבעים המתחלפים המפורסמת של וואווי התפתחה וכעת נעשה שימוש בציפוי בוהק המדגיש את צדו האחורי של המכשיר עם רמז לזוהר עתידני.

התהליך השלם כולל שני ציפויים: הראשון נצבע בגימור בגוונים מתחלפים שעליו מונח ציפוי בגימור לייזר. לשכבה העליונה מרקם עדין המשקף, שובר ומפזר את האור ומוסיף למכשיר ברק מהפנט שמתבלט במיוחד באור שמש.

נערכו ניסיונות במגוון רחב של עיצובים של החריץ לצד המסך על מנת למקסם את יחס הצג לגוף המכשיר. ה-HUAWEI P30 lite מגיע עם  מסך מצויד בצג Dewdrop בגודל של “6.15. החריץ המיניאטורי בצורת טיפה מאחסן את החלקים הפנימיים ומאפשר להשיג יחס בין המסך לגוף של 84.1% ומאפשר לו להתחבר למסגרת עד ליצירת קצוות מעוגלים ומושלמים אשר הופכים את האחיזה במכשיר לבטוחה ומהנה במיוחד.

ה- HUAWEI P30 liteנוצר עבור צרכני עילית בינלאומיים ובעלי מקצועות חופשיים חובבי אופנה. משתמשים אלה מתאפיינים בתעוזה ויצירתיות והם פתוחים לדברים חדשים תוך שהם עוקבים מקרוב אחר המגמות. בנוסף, למכשיר זה יש תמיכת נייטיב ברינגטון וידיאו המאפשרת למשתמשים להוריד קליפים קצרים מפלטפורמות מדיה חברתית או אתרי אינטרנט כדי להשתמש במאפיין זה. המכשיר גם תומך בצילום וידיאו איטי ביותר של 480 פריימים לשנייה. רכיב המעבד, ה- GPU Turbo שודרג אף הוא לתמיכה ביותר משחקים ומאפשר ל- P30 liteלהציע ביצועי משחק טובים יותר בכל הכותרים.

עם אותן חוויות צילום מעולות המאפיינות את סדרת ה- HUAWEI P30, מכשיר ה- P30 Lite יהיה זמין אצל היבואנים הרשמיים והמשווקים המורשים החל מהיום, ובמחיר מומלץ לצרכן של 1,349 ש”ח.

ניתן לרכוש אצל היבואנים הרשמיים והמשווקים המורשים: רונלייט, באג, אופיס דיפו,KSP, Best mobile, iCell, דינמיקה , פטקום , Future Cell.

Written by עידן

מה קורה קוראים וקוראות יקרים:)?

אני עידן ואני המנהל והמייסד של אתר Widgeti ואת ערוץ היוטיוב שלנו:)

אני מגיל קטן חיי ונושם טכנולוגיה!
מהwindowsXP ועד היום אני אוהב טכנולוגיה, לומד טכנולוגיה ונכון לשלוש שנים האחרונות גם כותב ומפיק תכני טכנולוגיה.

סמארטפון - iPhone11 | מחשב: MacBook Pro 15" 2017

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ASUS מכריזה על מסך קעור מקצועי ProArt PA34VC ב5390 שקלים

ריכוז מבצעים 21 גאדג’טים עד 50 דולרים