in

הכירו את הMicrosoft Surface Duo – הסמארטפון המתקפל בעל שני המסכים ואנדרואיד

Duo Surface Microsoft עשוי להיות אחד הניסויים החריגים ביותר של מיקרוסופט. זה טלפון אנדרואיד עם מסך כפול.החברה שלחה כ50 מכשירים ראשונים לעיתונאים מובחרים, כאשר במייקרוסופט עדיין לא אישרו להדליק את המכשיר. הנה מה שניתן להבין על ה Microsoft Surface Duo במבט ראשוני.

הDuo מגיע עם מטען USB-C ומגן גומי מוזר שנצמד על הדפנות כדי להגן עליו. מיקרוסופט טוענת הDuo המכוסה בזכוכית גורילה והוא עמיד מאוד, אבל צריך להבין שהוא כולו עשוי זכוכית, וזה אומר שהוא יכול להיות מאוד שביר למרות ההצרה על שימוש בזכוכית גורילה.

הSurface Duo

דבר אחד שאין לצמד זה עט סטילוס. הDuo עובד עם העט של מיקרוסופט, אך מיקרוסופט אינה כוללת את העט בקופסה ולכן במידה ותרצו להשתמש בו תצטרכו לרכוש אחד בנפרד.

ה Duo הוא המכשיר הכי מהיר, או עם המצלמה הכי מתקדמת אלא מה שהוא בה להיות זה מכשיר עם עיצוב חדש, המכשיר כולל שני מסכים המחוברים בציר ואמורים לעבוד בדומה לאיך שעובדים עם מחשב בעל שני מסכים. הציר מתכופף לאחור 360 מעלות, כמו שקורה במחשב 2 ב -1, וכאשר המכשיר פתוח העובי של 0.4 סנטימטרים. וכאשר המכשיר סגור הוא טיפה יותר עבה מאייפון 11 מה שהופך אותו למכשיר בגודל נורמלי שמתאים גם בכיס.

מתחת למכסה המנוע, המכשיר הרבה פחות מרשים, המכשיר מגיע עם המעבד Qualcomm Snapdragon 855 – מעבד של שנה שעברה, 6GB של ראם ו128GB או 256GB של אחסון. שני מסכים של 5.6 אינצ׳ ברזולוציה של 1,800-על-1,350. ומצלמה בודדת של 11 מגה פיקסל בלבד. המכשיר לא תומך 5G אלא רק 4G.

המכשיר יעלה 1,400 דולרים והוא יושק בעשירי לספטמבר.

Written by עידן

מה קורה קוראים וקוראות יקרים:)?

אני עידן ואני המנהל והמייסד של אתר Widgeti ואת ערוץ היוטיוב שלנו:)

אני מגיל קטן חיי ונושם טכנולוגיה!
מהwindowsXP ועד היום אני אוהב טכנולוגיה, לומד טכנולוגיה ונכון לשלוש שנים האחרונות גם כותב ומפיק תכני טכנולוגיה.

סמארטפון - iPhone11 | מחשב: MacBook Pro 15" 2017

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכון ענק ל Zoom – פילטרים, אמוג’י, רקעים ועוד

מבוא לשירת ימי הביניים