in ,

אפל צפויה לחשוף את מחשבי המק מבוססי Apple Silicon באירוע בעשירי בנובמבר

עוד דבר אחד…

לאפל יש עוד דבר אחרון להשיק בשנת 2020 , ועל כן היא עורכת אירוע השקה (אינטרנטי) בעשירי לחודש (נובמבר). על ההזמנה, אפל, רשמה – ״עוד דבר אחד״ (One More Thing) – ביטוי בו סטיב ג׳ובס נהג לסיים אירועים בהשקה החשובה ביותר. מה שאומר לנו שהאירוע הזה צפוי להיות חשוב.

על פי השמועות באירוע הזה אפל תחשוף את המחשב הראשון שלה שמבוסס מעבד אפל סיליקון. מדובר במעבד ARM שאפל מפתחת כתחליף למעבדי אינטל בהם אפל משתמשת היום במחשבי המק שלה. מוקדם יותר השנה טים קוק (מנכ״ל החברה) דיבר שבסוף השנה אפל תחשוף את המחשב הראשון שלה מבוסס אפל סיליקון, אסוף השנה אכן הגיע עם אירוע מפתיע נוסף.

Apple Silicon

צריך להבין שמעבר למעבדי סיליקון של אפל זה פרויקט ענק ומורכב הכולל פיתוח חומרה, שינויי תוכנה למערכת ההפעלה, ואף התאמות תוכנה של מפתחי צד שלישי למחשבי המק. עם זאת אפל טענה שמעבדי הסיליקון שלה מביאים ביצועים טובים יותר לצד גם צריכת חשמל טובה יותר מאלה שמעבדי אינטל מצליחים להשיג.

לפי הערכות אפל תחילה תשיק מחשב NoteBook מבוסס מעבד סיליקון (כנראה מקבוק אייר, או מקבוק פרו 13 אינצ׳) ואילו בהמשך המטרה היא להעביר בהדרגה את כל מחשבי אפל למחשבים מבוססים מעבדי סיליקון (כולל אפילו ה Mac Pro).

אבל לא רק אפל סיליקון!

אפל AirTags

באירוע אפל צפויה גם להשיק את הגרסה האחרונה של ה macOS 11 Big Sur שהייתה עד כה בבטא. וגם את האייר טאג ה AirTags הם למעשה צ׳יפ מעקב קטן עם קישוריות Bluetooth שניתן להשתמש בו כדי לאתר פריטים שאבדו. ישנם מספר מוצרים דומים בשוק, כמו אריח ואדרו, אך גרסת אפל תשולב עמוק יותר במכשירי אפל.

Written by עידן

מה קורה קוראים וקוראות יקרים:)?

אני עידן ואני המנהל והמייסד של אתר Widgeti ואת ערוץ היוטיוב שלנו:)

אני מגיל קטן חיי ונושם טכנולוגיה!
מהwindowsXP ועד היום אני אוהב טכנולוגיה, לומד טכנולוגיה ונכון לשלוש שנים האחרונות גם כותב ומפיק תכני טכנולוגיה.

סמארטפון - iPhone11 | מחשב: MacBook Pro 15" 2017

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נטפליקס מעלה מחירים בארצות הברית? איך זה ישפיע על המחירים בארץ? וכמה זה יעלה?

כמה מיסים צריך לשלם בקניות באינטרנט? המדריך המלא לחישוב מיסים בקנייה ברשת