in ,

CuteCute LoveLove OMGOMG

רשמי: הפלייסטיישן 5 יגיע בסוף 2020 | כל הפרטים PS5

ממשק מהיר ואינפורמטיבי מתמיד, ותמיכה אחורנית במשחקים מהדור הקודם: כל הפרטים על ה PS5

חברת Sony (העומדת מאחורי קונסולת הגיימינג הפלייסטיישן) אישרה שהיא החלה לעבוד על קונסולת הדור הבא שלה, אשר ככל הנראה תזכה לשם “פלייסטיישן 5”. במהלך השנה החולפת צצו להן שמועות רבות על הדור הבא של קונסולת המשחק PS5 וכעת, אנו מקבלים באופן קשמי את תאריך השקת הקונסולה – חגי סוף השנה 2020 (נובמבר דצמבר 2020)

ה PlayStation 5 תכלול כונן דיסקים אופטי, מעבד Ryzem של חברת AMD התומך בטכנולוגיית Ray Tracing, כונן SSD – מה שישפר באופן משמעותי את רינדור המשחקים וזמני הטעינה, תמיכה ברזולוציות 8K, וגם  – תמיכה מלאה לאחור במשחקים של הפלייסטיישן 4. פיצ’ר נוסף שיהיה בפליישטיישן 5 היא היכולת של השחקנים לבחור איזה חלקים של המשחק הם מעוניינים להתקין, כך ששחקנים יוכלו להתקין רק את מצב המולטיפלייר של המשחק, ללא קמפיין (SinglePlayer) המצב לשחקן יחיד.

השלטים החדשים של הקונסולה יקראו DualShock 5. לשלטים יהיה חיבור USB Type C, וכמו בשלטי הדור הקודם, יהיה ניתן לשחק באופן אלחוטי. בסוני מציינים כי השלטים החדשים יגיעו עם סוללה גדולה יותר, מה שישפיע קצת על משקל הבקר. בחברה טוענים שהשלטים החדשים ישפיעו על חוויית השחקנים, וכעת הרטט שאותו אנו חווים מהשלטים ישתנה בהתאם לפעולות השחקן על המסך. לדוגמא: שחקנים יוכלו לצפות לקבל פידבקים שונים במידה והם נתקעו בדמות אנושית, או נגררים עם הרכב על כביש אפר על המסך. גם כפתורי ה-L2/R2 יהיו ניתנים לתכנות ע”י המפתחים.

אחד הדברים שסוני רוצה להדגיש בקונסולת הדור הבא יהיה חיבור קהילת השחקנים, את זה היא תעשה באמצעות ממשק שישאב מידע משרתים משחקים מרובי משתתפים ואף כאילו בעלי SinglePlayer וזאת על מנת שהשחקנים לראות את האתגרים והפעילויות שזמינות לפניי שהשחקנים הפעילו את המשחק.

הקונסולה תושק ככל הנראה במהלך חגי סוף השנה של2020 (כלומר סביב נובמבר דצמבר) וטרם הוכרז המכשיר אך שמועות מספרות לנו כי המחיר יהיה גבוה מזה של הדור הנוכחי.

Written by עידן

מה קורה קוראים וקוראות יקרים:)?

אני עידן ואני המנהל והמייסד של אתר Widgeti ואת ערוץ היוטיוב שלנו:)

אני מגיל קטן חיי ונושם טכנולוגיה!
מהwindowsXP ועד היום אני אוהב טכנולוגיה, לומד טכנולוגיה ונכון לשלוש שנים האחרונות גם כותב ומפיק תכני טכנולוגיה.

סמארטפון - iPhone11 | מחשב: MacBook Pro 15" 2017

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אייפון 11 מול האייפון 11 פרו | איזה אייפון עדיף לקנות?

חם ברשת – אוזניות הגיימינג של Razer במבצעים מעולים