in ,

איירפוס פרו 2 ואייפון SE חדש צפויים להגיע כבר באפריל הקרוב – הנה הפרטים והשמועות

שנה עמוסה של אפל

כבר שמענו שמועות על מכשירי אייפד חדשים וכמובן שהאייפון 13 או 12S יגיעו בשלב מסוים בשנת 2021, אך נראה שלאפל יש הרבה מכשירים נוספים בדרך השנה – ו- iPhone SE חדש ו- AirPods Pro 2 יכולים להיות זמינים כבר באפריל.

כך על פי הבלוג היפני MacOtakara, שלעתים קרובות צודק בתחזיותיו של אפל ויש לו קשרים הדוקים לספקי רכיבים באסיה. עם זאת, זה לא נותן לנו פרטים נוספים על המוצרים מלבד אותו חודש השקה.

AirPods Pro 2 בהחלט מרגיש קצת באיחור בשלב זה – המקור הופיע באוקטובר 2019, ואפל לעיתים קרובות מעדכנת את המכשירים שלה מדי שנה. שמענו שורה שלמה של שמועות בחודשים האחרונים על מה שעומד לחכות.

אם זאת כעת ההדלפות לגביי האיירפודס פרו החדש חלוקות – חלק מהמדליפים טוענים כי גרסאת לייט של אוזניות האיירפודס פרו (עם מחיר זול יותר) הן אילו שיגיעו באפריל הקרוב ואילו אוזניות ה AirPods פרו 2 יגיעו רק בסוף השנה, ואילו הדלפות אחרות טוענות כי מדובר באיירפודס פרו 2 כעל האוזניות שיגיעו כבר באפריל הקרוב.

באשר ל- iPhone SE לשנת 2021, שלמעשה יהיה ה- iPhone SE 3, שוב מדובר במכשיר ששמענו עליו מספר רב של הדלפות ושמועות. נכון לעכשיו לא ברור לחלוטין מה אפל מתכננת לעשות עם הטלפון התקציבי שלה.

מה שאנו יודעים בוודאות הוא כי ה- iPhone SE (2020), הדור השני של המכשיר, הגיע באפריל 2020. הוא שמר על עיצוב ה- iPhone המסורתי, עם כפתור בית ומזהה מגע על גביו, ויש לו תצוגה של 4.7 בלבד סנטימטרים מפינה לפינה.

תאריך השקה באפריל 2021 עבור ה- iPhone SE (2021) יתאים לקודמו, אך כדאי לזכור שה- iPhone SE הראשון יצא ב2016 כלומר כלומר מדובר במכשיר שאפל לא רעננה כל שנה…

למעשה אחד האנליסטים הבולטים של אפל בעסק נרשם בתיעוד כשאמר שה- iPhone SE הבא לא יופיע עד המחצית השנייה של 2021 – אז נצטרך לחכות ולראות מי צודק.

Written by עידן

מה קורה קוראים וקוראות יקרים:)?

אני עידן ואני המנהל והמייסד של אתר Widgeti ואת ערוץ היוטיוב שלנו:)

אני מגיל קטן חיי ונושם טכנולוגיה!
מהwindowsXP ועד היום אני אוהב טכנולוגיה, לומד טכנולוגיה ונכון לשלוש שנים האחרונות גם כותב ומפיק תכני טכנולוגיה.

סמארטפון - iPhone11 | מחשב: MacBook Pro 15" 2017

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

טסלה מודל X – כל הפרטים על ה Tesla Model X מחירים, טווח נסיעה

התוכנית של אינטל ל 2021 – 50 מעבדים חדשים שיגיעו בכ 500 מחשבים – הנה כל הפרטים