in ,

קסיו חשפה את גרסת השעון חכם לשעון ה G-Shock הקשוח שלה והוא מגיע עם. Wear OS

קסיו (Casio) חשפה את השעון החכם המחוספס G-Shock הראשון שלה באמצעות פלטפורמת Wear OS של גוגל. ה- GSW-H1000, חלק ממערך ה- G-Squad Pro המחוספס של קאסיו, כולל שלל מאפייני ספורט והוא גם שעון ה- G-Shock הראשון עם תצוגה צבעונית.

כפי שהיינו מצפים בשעון G-Shock, ל- GSW-H1000 מראה קשוח עם גב טיטניום לעמידות נוספת. זה מגובה בקשיחות ממשית, כולל עמידות בפני זעזועים ומים עד עומק של 200 מטר. מה שחדש הוא מערכת ההפעלה Android Wear בתוספת תצוגת כפולה עם מסך LCD עם Always on בשילוב עם מסך LCD צבעוני שיכול להציג מפות, התראות, נתוני חיישנים ומידע אחר.מדובר בגרסת השעון החכם הראשונה לשעוני G-Shock, אם כי Casio כבר משתמש ב- Wear OS במערך השעונים החכמים Pro Trek.

השעון עמוס גם בחיישנים, כולל GPS מובנה, חיישן דופק אופטי, מצפן, מד גובה, לחץ ברומטרי ועוד. זה כולל גם את האפליקציה של Casio ל -24 אפשרויות אימון מקורה ו -15 פעילויות כולל ריצה, אופני כביש ושחייה, או יותר ספורט אתגרים כמו גלישה וסנובורד. בינתיים, פלטפורמת Wear OS נותנת גישה להודעות סמארטפון, לאפליקציות רבות ולגישה של Google Assistant. חסרון בולט שיש לשעון הזה בהשוואה לשעונים חכמים קשוחים כמו אלה של גארמין לדוגמא, הוא חיי הסוללה העומדים על כיום וחצי בלבד עם תצוגת הצבע פועלת, אם כי חיי הסוללה מתארכים לכחודש ב”מצב שעון רב ” (“multi timepiece mode.”)

ה- Casio G-Squad Pro GSW-H1000 מגיע בצבעים אדום, שחור וכחול ויעלה 700 דולר בארה”ב ו -600 ליש”ט בבריטניה. השעון צפוי להיות זמין לרכישה כבר באמצע מאי, אם כי הוא עדיין לא מופיע באתר G-Shock האמריקני. עם זאת, תוכל למצוא אותו באתר הבריטי.

Written by עידן

מה קורה קוראים וקוראות יקרים:)?

אני עידן ואני המנהל והמייסד של אתר Widgeti ואת ערוץ היוטיוב שלנו:)

אני מגיל קטן חיי ונושם טכנולוגיה!
מהwindowsXP ועד היום אני אוהב טכנולוגיה, לומד טכנולוגיה ונכון לשלוש שנים האחרונות גם כותב ומפיק תכני טכנולוגיה.

סמארטפון - iPhone11 | מחשב: MacBook Pro 15" 2017

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אנשים שפשוט לא מבינים טכנולוגיה

זה רשמי: DJI נכנסת לעולם הרכב האוטונומי