in

מותג JLAB האמריקאי משיק בישראל את סדרת האוזניות המותאמות לילדים JBuddies

אוזניות לילדים? הנה כל הפרטים – חומרה, מחירים זמינות

יבואן הטכנולוגיה ביקונקט משיק ליין חדש של אוזניות מותאמות לילדים של מותג  Audio JLab האמריקאי בישראל. Audio JLab הינו מותג אמריקאי מוכר בארה”ב ונחשב איכותי ומשתלם לכל כיס. 

ליין האוזניות החדש JBuddies מבטיחות כי עוצמת הקול מגיעה רק לרמות הבטוחות עבור הגיל הרך (מגיל 6) או גיל העשרה. אוזניות JBuddies אינן מאפשרות הגברת עוצמת המוזיקה מעבר ל- 85 דציבלים ובכך שומרות על אוזני הילדים מפני פגיעה. 85 דציבלים כרף עליון נקבעו על ידי המכון הלאומי לבטיחות ובריאות בארה”ב. 

האזנה לעוצמה גבוהה יותר יכולה לגרום נזק לשמיעה אצל פעוטות, ילדים ובני נוער אפילו אם היא נעשית רק למספר דקות. בנוסף ישנה המלצה להגביל את שעות האזנה למוזיקה עד 8 שעות ביום כשהמדד להאזנה נכונה מתבצע אם הילד יכול לשמוע את ההורה שלו שעומד במרחק של זרוע ממנו. אוזניות ה- JBuddies מגיעות בשלל צבעים, עם אפשרות הגדלת הקשת למגוון גילאים ובכך יכולות “לגדול עם הילד/ה”.

“בתקופת הקורונה חלה עליה משמעותית של כ- 200% ברכישת אוזניות. מאות אלפי ילדים עברו ללמוד מהבית וזקוקים לסביבה שקטה ללמידה מצד אחד אך שתגן עליהם מצד שני. ה- JBuddies החדשות מעניקות לילדים אוזניות בטוחות, מעוצבות, שניתנות להתאמה לאורך השנים ובמחיר משתלם”.

רונן ברקוביץ, מנכ”ל ביקונקט

Jbuddies Folding

אוזניות חוטיות מתקפלות לפעוטות מגיל שנתיים עם הגנת שמיעה

אוזניות לילדים מגיל שנתיים ומעלה, מתקפלות למצב קומפקטי ומגיעות עם סט מדבקות לגב כרית האוזן. בטוחות לשימוש ומותאמות לילדים עם הגבלת עוצמה ל-85db. מתאימות לחיבור לטלפון נייד, נגני מדיה, מחשבים ניידים, מכשירי DVD ועוד.

האוזניות מותאמות לגודל ראש קטן, וניתנות לכיוונון והתאמה אישית. הן כוללות כריות אוזניים רכות המגינות על האוזניים ומאפשרות נוחות מירבית לזמן ממושך.סט מדבקות תלת מימדיות יאפשר לילד/ה שלכם להתאים לעצמם את המראה הייחודי שלהם. הן מתקפלות למצב קומפקטי המאפשר לקחת אותן לכל מקום בנוחות ובקלילות. כיוונון עוצמת השמע נעשה דרך גלגל ייעודי מסביב לגב כרית האוזן.

מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪ 

JBUDDIES Studio

אוזניות איכותיות לילדים עם הגנת שמיעה

אוזניות חוטיות במבנה Over the Ear המיועדות לילדים מגיל 6 ומעלה, עם כריות אוזניים מרופדות וקשת נוחה הניתנת להתאמה אישית לפי גודל הראש. בטוחות לשימוש ומותאמות לילדים עם הגבלת עוצמה ל-85db. האוזניות מתחברות באמצעות כבל ארוך מחוזק למחשב, לטלפון הנייד, לטאבלט או לנגן. שלט הממוקם על גבי הכבל מאפשר מענה נוח לשיחות והעברה בין קבצי מוזיקה. האוזניות כוללות כריות אוזניים רכות המגינות על האוזניים ומאפשרות נוחות מירבית לזמן ממושך. האוזניות קלות מאוד (150 גרם), נוחות לשימוש ממושך, והן מתקפלות למצב קומפקטי המאפשר לקחת אותן לכל מקום בנוחות ובקלילות. 

מחיר מומלץ לצרכן: 119 ₪ 

JBUDDIES Studio Wireless

אוזניות אלחוטיות לילדים עם הגנת שמיעה 

אוזניות אלחוטיות לילדים במבנה Over the Ear המיועדות לילדים מגיל 6 ומעלה, עם כריות אוזניים מרופדות וקשת נוחה הניתנת להתאמה אישית לפי גודל הראש. בטוחות לשימוש ומותאמות לילדים עם הגבלת עוצמה ל-85db. האוזניות הללו מציעות משך שימוש אלחוטי של יותר מ-24 שעות ללא צורך בטעינה. בנוסף, הן מציעות חווית האזנה משותפת ל- 2 ילדים באמצעות מתאם שמע המחבר 2 אוזניות אחת אל השנייה, כך שהילדים יכולים לצפות יחד בסרט או להאזין יחד למוזיקה, לשיעור זום או לפודקאסט.

האוזניות מתחברות בקלות לסמארטפון, לטאבלט או לכל מכשיר אחר תומך בלוטוס. וכן מאפשרות חיבור חוטי באמצעות כבל אודיו המצורף לערכה לכל התקן בחיבור 3.5 מ”מ. מקשי השליטה בעוצמה, בהעברת שירים ובמענה לשיחה  ממוקמים בנוחות על גבי האוזניה לתפעול נוח ופשוט מאוד של כל האפשרויות. האוזניות כוללות כריות אוזניים רכות המגינות על האוזניים ומאפשרות נוחות מירבית לזמן ממושך. האוזניות קלות מאוד, פשוטות לשימוש, והן מתקפלות למצב קומפקטי המאפשר לקחת אותן לכל מקום בנוחות ובקלילות. 

מחיר מומלץ לצרכן: 169 ₪ 

JBUDDIES Play

אוזניות גיימינג אלחוטיות לילדים עם הגנת שמיעה

אוזניות גיימינג אלחוטיות המיועדות לילדים מגיל 6 ומעלה, עם מיקרופון בום נשלף לשיחות ולצ’אטים ועד 22 שעות שימוש רציף בטעינה אחת. מתאימות לשימוש עם מחשב, סמארטפון, נגני מדיה וקונסולות משחק. בטוחות לשימוש ומותאמות לילדים עם הגבלת עוצמה ל-85db. ה- Jbuddies Play הן אוזניות רב שימושיות המתאימות הן למובייל והן למגוון קונסולות משחקים כגון: PS, XBox, Switch, PC/Mac.

הן מתחברות בצורה אלחוטית עם Bluetooth 5.0 לטלפון הנייד או לקונסולה (ניתן להתחבר גם באמצעות כבל אודיו המצורף לערכה). פרופיל הסאונד של האוזניות מותאם לגיימינג עם עכבה נמוכה במיוחד (60ms) ותדרים בינוניים-גבוהים מועצמים לסאונד צלול עם יכולת התמצאות טובה יותר במרחב.

האוזניות כוללות כריות אוזניים רכות המגינות על האוזניים ומאפשרות נוחות מירבית לזמן ממושך. המיקרופון המובנה ניתן לשליפה על מנת לנהל שיחות זום או צ’אטים בתוך המשחק. וכאשר משחקים לבד או מאזינים למוזיקה, ניתן להחזירו למקומו בתוך האוזניה.  האוזניות מתקפלות למצב קומפקטי המאפשר לקחת אותן לכל מקום בנוחות ובקלילות.  האוזניות יכולות לשמש גם כאוזניות BT רגילות, להאזנה למוזיקה. פשוט מעבירים למצב JLab Signature sound ונהנים ממוזיקה איכותית ל-22 שעות רציפות (משך המתנה 400 שעות). טעינת האוזניות מתבצעת באמצעות כבל USB המצורף לערכה.

מחיר מומלץ לצרכן: 249 ₪ 

Written by עידן

מה קורה קוראים וקוראות יקרים:)?

אני עידן ואני המנהל והמייסד של אתר Widgeti ואת ערוץ היוטיוב שלנו:)

אני מגיל קטן חיי ונושם טכנולוגיה!
מהwindowsXP ועד היום אני אוהב טכנולוגיה, לומד טכנולוגיה ונכון לשלוש שנים האחרונות גם כותב ומפיק תכני טכנולוגיה.

סמארטפון - iPhone11 | מחשב: MacBook Pro 15" 2017

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אייפון 12 מול גלקסי S21 – איזה טלפון כדאי לכם לקנות?

טלגרם מול Signal מול וואטסאפ – כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם עוזבים את WhatsApp (המדריך מלא)