in ,

זה רשמי: DJI נכנסת לעולם הרכב האוטונומי

חברת DJI המוכרת בזכות הרחפנים המעולים שלה, הכריזה על מותג משנה חדש בשם DJI Automotive – ״הבית החדש לטכנולוגיית הרכב הנהיגה העצמית שלו״.

שמועות בתחילת השבוע העלו כי יצרנית הרחפנית עשויה להתרחב לתחום הנהיגה אוטונומית, מה שמתאים היטב ל- DJI בהתחשב ביכולות הטיסה האוטונומיות המשכוללות המשולבות ברחפנים של.

בשלב זה, DJI לא תיצור מכוניות בנהיגה עצמית, מכיוון שלמרבה הצער אין שום סימן לרכב Mavic באתר. אבל באתר החברה נכתב על שלושת תחומי הנהיגה האוטונומית אליהם נכנס DJI.

שלושת הפתרונות לנהיגה עצמית אלו הם סדרת DJI Driving D130 (לנהיגה בכבישים מהירים בין 0-130 קמ”ש), סדרת D80 (מתאימה לנסיעה במהירות נמוכה יותר של 0-80 קמ”ש בערים) ומערכת החניה של DJI.

כרגע נראה ש- DJI Automotive ישתף פעולה עם יצרני הרכב כדי לשלב את הטכנולוגיה הזו במכוניות עתידיות, במקום להיות מותג הפונה ישירות לצרכן.

שלוש המערכות הללו בנויות על טכנולוגיות כמו גידור גיאוגרפי (ש- DJI משתמשים בו כדי למנוע מהרחפנים שלהם להמריא באזורים מסוכנים), חיישנים אולטראסוניים (להערכת מרחקים באמצעות גלי קול) וסורקי Lidar (זיהוי אור וטווח).

שימו את כל הטכנולוגיה והניסיון הזה יחד ויש לכם מתכון לנהיגה אוטונומית מבטיח שלדברי DJI יספק דברים כמו נהיגה ללא ידיים, בלמי חירום אוטומטיים, עזרת עקיפה מתקדמת הימנעות מהתנגשות חכמה ועוד.

כמובן ש- DJI רחוקה מלהיות החברה היחידה עם טכנולוגיית מכוניות בנהיגה אוטונומית, כאשר Huawei הודיעה לאחרונה שהיא נכנסת לתחום, לצד מותגים מבוססים כמו Waymo של גוגל.

אך עם הניסיון ללא תחרות בפיתוח רחפנים מהטובים ביותר, יחד עם הפטנטים הרבים בתחום הטכנולוגיה לנהיגה אוטונומית, DJI בהחלט עומדת בסיכוי טוב להיות שחקן גדול בנהיגה האוטונומית.

Written by עידן

מה קורה קוראים וקוראות יקרים:)?

אני עידן ואני המנהל והמייסד של אתר Widgeti ואת ערוץ היוטיוב שלנו:)

אני מגיל קטן חיי ונושם טכנולוגיה!
מהwindowsXP ועד היום אני אוהב טכנולוגיה, לומד טכנולוגיה ונכון לשלוש שנים האחרונות גם כותב ומפיק תכני טכנולוגיה.

סמארטפון - iPhone11 | מחשב: MacBook Pro 15" 2017

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קסיו חשפה את גרסת השעון חכם לשעון ה G-Shock הקשוח שלה והוא מגיע עם. Wear OS

רשמית: טסלה היא המכונית החשמלית הנמכרת ביותר בישראל