in ,

שלושה משחקים שעשו לנו את הילדות!

במהלך השנים יצאו משחקים רבים, ולכל ילידי תקופה מסויימת יש משחקים שעשו להם את הילדות. לילדי סוף שנות ה90 ועד תחילת שנות האלפיים (1995 – 2001) אלו שלושה משחקים שכנראה עשו גם לכם את הילדות,  ואוליי אף שילבו את חייכם לעולם הגיימינג.

Warcraft III: Reign of Chaos:

״ורקראפט (באנגלית: Warcraft) הוא זיכיון של סדרת משחקי מחשב, ספרים ומשחקי לוח בסגנון אסטרטגיה בזמן אמת, המתרחשים בעולמות הפנטזיה: אזרות’, דראינור,אאוטלנד, ארגוס, קארֵש וקסורות’. סדרת המשחקים הופקה על ידי חברת Blizzard Entertainment. מקור הזיכיון בסדרת המשחקים למחשב האישי שראשיתה בכותר “וורקראפט” מ-1994, ממנו הסתעף הזיכיון והתרחב לפלטפורמות נוספות. שלושת הכותרים הראשונים שראו אור בסדרה היו מסוגתאסטרטגיה בזמן-אמת, והכותר הרביעי בסדרה הוא משחק מרובה משתתפים רב-מכר. עיבוד קולנועי לייב-אקשן המבוסס בעיקר על עלילת המשחק הראשון בסדרה, הנקרא גם הוא “וורקראפט”, יצא בשנת 2016 בבימויו של במאי הקולנוע דנקן ג’ונס ובכיכובם של בן פוסטר ועוד ״ (הגדרה מיתוך ויקיפדיה)

“וורקראפט 3: שלטון הכאוס” (באנגלית: WarCraft III: Reign of Chaos) הוא משחק אסטרטגיה בזמן-אמת, הוא משחק ההמשך השלישי של הסדרה המצליחה שיצא ב2002.

הכותרהשילישי מציג שני גזעים חדשים בהם ניתן לבחור- אלפי הלילה והאל-מתים, זאת בנוסף לשני הגזעים שכיכבו בסדרה עד כה- בני האדם והאורקים. לכל אחד מארבעת הגזעים מערכה שונה אותה יכול השחקן להשלים. המשחק תומך גם במשחק רשת.

עלילת המשחק מתחילה עשר שנים לאחר סיום “המלחמה האחרונה” שחתמה את הכותר הקודם, ומספרת על חזרתם של האורקים לארצות אזרות’ לאחר שחידשו את “המעבר האפל”, השער בין ממדי דרכו באו לראשונה לארצות אזרות’ ממולדתם “דראינור”. על אף שהאורקים ובני בריתם הובסו גם הפעם, מספר שבטים והתקבצויות של אורקים שרדו, בעיקר בארצות הצפוניות של יבשת אזרות’. מפקד מלחמה אורקי בשם “תְ’רול” מתעורר מחלום בלהות בו נמסר לו כי עליו לקבץ את כל האורקים הנותרים ולעזוב את יבשת אזרות’ ליבשת הרחוקה קלימדור.”וורקראפט 3: הכס הקפוא” (באנגלית: WarCraft III: The Frozen Throne) הוא חבילת הרחבה ל”וורקראפט 3″ שהופצה ב-2003. ההרחבה נהייתה ללהיט וזכתה לציונים גבוהים בביקורות ובדומה ליתר ההרחבות שהוציאה החברה, נמכרה בכמויות גדולות. השיפורים במשחק היו בעיקר הוספת גיבורים נייטרליים, יחידות חדשות לכל גזע (כולל גיבור חדש) והמשך מורחב לעלילה. ההרחבה זכתה גם היא, בדומה ל-“StarCraft” לאריכות חיים הודות למשחקי הרשת.

המשחק כמו קודמיו הצליח מאוד! והפך להיות מאוד פופולרי ברחבי הגיימינג, המשחק זכה לההרצה גדולה בקרב הגיימרים ועד היום ניתן למצוא שחקנים שמשחקים במשחק!

ליטל פייטר 2 Little Fighter:

“Little Fighter 2 הוא משחק לחימה פופולרי בשני ממדים, המופץ חינם ברשת.

המשחק נוצר על ידי מרטי וונג וסטארסקי וונג, חברים המתגוררים ביפן, בשנת 1999, מאז, עודכן רבות עד לגרסתו האחרונה והנוכחית: 2.0a שיצאה לאור ב-אוקטובר2008. המשחק זוכה לפופולריות די רבה, לאתר הרשמי יש מספר כניסות העולה על שלושים מיליון, משום ההצלחה בכניסות, החליטו מרטי וונג וסטארסקי וונג לנצל את זה באופן כלכלי, לכן מוכרים שם בובות של לוחמי המשחק. במשחק, השחקן שולט על לוחם לבחירתו, לכל לוחם יש את הכוחות והיכולות שלו. קיימות תוכנות חיצוניות שמאפשרות לערוך את המשחק ואת הדמויות בו, המאפשרות לערוך את שפת ה”דאטא” של המשחק ובכך ליצור לוחמים חדשים, שלבים, כלי נשק ואפילו “גרסה חדשה” למשחק (אף על פי שהתוכנה הבסיסית תמיד תישאר אותו דבר, ואין אפשרות לערוך אותה בעזרת תוכנה חיצונית מהסוג המדובר).” (הגדרה מיתוך ויקיפדיה)

למשחק האהוב גרסאות רבות אשר במקורית היא כמובן המשחק הבסיסי ״ליטל פייטר 2״ – משחק מכות רב משתתפים. במשחק זה רבות דמויות קטנות שלכל אחת אפשרות לבעוט, לתת אגרוף או להשתמש בנשק נגד המתחרים האחרים. עד 4 שחקנים יכולים להשתמש במחשב אחד, וניתן לצרף עוד 4 דרך הרשת. ישנה תמיכה בג`ויסטיק.

המשחק כולל גרסאות רבות אשר ניתן להוריד דרך אתר המעריצים הישראלי שקיים כבר שנים בלינק כאן!

ניתן להוריד שלל גרסאות משחק דרך הלינק הבא!

 

קלאב פינגווין – Club Penguin:

“קלאב פינגווין (באנגלית: Club Penguin או בקיצור CP) היה משחק רשת מרובה משתתפים שבמרכזו עמד עולם וירטואלי שהכיל שלל משחקים ופעילויות רשתיות. שחקנים השתמשו באווטארים בדמויותפינגווינים מצוירים שאיתם ניתן היה לשחק ברחבי אי אנטארקטי. המשחק נוצר על ידי חברת RocketSnail ונוסד על ידי ליין מרפילד, דייב קריסקו ולאנס פריאב ופותח על ידי חברת ניו הורייזון אינטראקטיב (New Horizon Interactive) הקנדית; פיתוח המשחק החל בשנת 1999. בשנת 2000 יצאה גרסתו הראשונה, ב-2005 יצא רשמית וב-2007 נרכש על ידי חברת וולט דיסני. ב-31 בינואר 2017 אישרה חברת דיסני את סגירת “קלאב פינגווין” לטובת התמקדות בפיתוח המשחק “קלאב פינגווין איילנד”. בעקבות זאת, המשחק נסגר בתאריך ה-29 במרץ 2017, לאחר 12 שנים.” (הגדרה מיתוך ויקיפדיה)

זהו משחק שלא שגם צעירים יותר מכירים אך שיא הפופולריות שלו היה ב2005 לבין 2007, זהו משחק אשר, מדמה חיים של פינגווין בעולם מושלג עליו חיים פינגיוונים. אתם יכולים לשחק במשחקים וכך להרוויח כסף, להצטרף לסוכנות החשאית של הפינגווינים, לאמץ חיית מחמד או לעצב את האיגלו שלכם. המשחק כלל אפשרות מנויי אשר מאפשרת להנות מהמשחק במלואו. המשחק כלל בהתחלה פונקיציות רבות לשחקן אשר לא קנה מנויי חודשי, ולאלו שרכשו אחד המשחק נתן אפשריות נוספות אך לאחר הרכישה של המשחק על ידי וולדיסני החברה שינתה את המנויי והתילה לצמצם את כל האופציות של השחקנים שלא רכשו מנויי וכך המשחק הפך להיות כמעט בתשלום מלא.

המשחק נסגר בשנה האחרונה 2017 אבל קבוצת מעריצים חרוצים הקימה את המשחק וכתבה את המשחק במלואו מחדש והעלתה אותו לאוויר תחת השם: ״club penguin rewritten״ ובוא

ניתן למצוא את כל מה שהיה במשחק המקורי רק במשחק המחודש כל שחקן מקבל מנויי בחינם כך שכולם יכולים לשחק בחינם במשחק המלא דבר שיכול גם לשחקנים הותיקים לחזור להציץ המשחק המחודש ולהנות מדברים שהיו אםשריים רק למנויים בחינם!

לכניסה למשחק החדש לחצו כאן!

 

 

אלו הם שלושה משחקים שאתם כנראה מכירים טוב, אם נולדתם בסוף שנות התשעים ועד בתחילת שנות ה2000 (1995 – 2001).

שתפו אלו משחקים אתם מכירים, ואלו משחקים עשו לכם את הילדות וגרמו לכם להכנס לעולם הגיימינג.

Written by עידן

מה קורה קוראים וקוראות יקרים:)?

אני עידן ואני המנהל והמייסד של אתר Widgeti ואת ערוץ היוטיוב שלנו:)

אני מגיל קטן חיי ונושם טכנולוגיה!
מהwindowsXP ועד היום אני אוהב טכנולוגיה, לומד טכנולוגיה ונכון לשלוש שנים האחרונות גם כותב ומפיק תכני טכנולוגיה.

סמארטפון - iPhone11 | מחשב: MacBook Pro 15" 2017

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הושק: פתרון אבטחת סייבר לעסקים קטנים על ידי פלאפון

אחסון בענן פרטי: Western Digital משיקה את My Cloud Home