in

היזהרו מההונאה החדשה – ״”חשוב: עליך להיכנס יש פעילות חשודה”

בהונדעה שנשלחה למאות ואלפי ישראלים מהבוקר נכתב “חשוב: עליך להיכנס יש פעילות חשודה” יחד עם קישור ללינק. מדובר בהודעה זדונית שבכוונתה לבצע פשע פישינג מתוחכם ולגנוב את פרטי חשבון ה-PayPal. פלטפורמת PayPal מאפשרת העברת כספים ותשלומים, ובשנים האחרונות האקרים מנסים לבצע הונאות במסווה לפלפטורמה, וזאת על מנת לקבל את פרטי החשבון ולאחר מכן לגנוב כספים מהמשתמשים.

“מבדיקה ראשונית שערכנו, ברגע שהקליק הנמען על הקישור, הגיע לעמוד נחיתה הכולל לוגו של Paypal, שם התבקש להזין את כתובת המייל שלו, ולאחר מכן את הסיסמה. מדובר בדרך פופולארית לאיסוף פרטי חשבונות של משתמשים אשר יכולה לשמש גם לגרימת נזק לחשבון וגם לניסיון השגת גישה לשירותים נוספים בהם משתמשים המותקפים באותם פרטי כניסה (בדיוק הסיבה בגללה אנו מדגישים שכל התחברות לחשבון, צריכה להיות עם פרטי כניסה ייחודיים לו, ולא למחזר סיסמאות)”, ציינו.

“חשוב להבין כי לא לוחצים על קישורים לא מזוהים שמגיעים מנמענים בהודעות SMS. כיום זו לא בעיה להתחזות לבנק, לדואר וגם לחבר הכי טוב שלכם, ולשלוח לכם הודעה כביכול בשמו.נכון לעכשיו, הקישור אינו פעיל. נותר לקוות כי מודעות הציבור לפעילויות מסוג זה, תרמה לכך שלא רבים יפלו ברשת של התוקפים”, הוסיפו.

בחברת אבטחת המידע ESET ישראל מוסרים

במידה ולחצתם על הקישור והזנתם את הפרטים שלכם, יש לבטל את כל כרטיסי האשראי שהזנתם ב-PayPal ולאחר מכן גם לשנות את הסיסמה ב-PayPal. במידה ואתם לא מצליחים להיכנס לחשבון, צרו קשר עם שירות הלקוחות של PayPal.

Written by עידן

מה קורה קוראים וקוראות יקרים:)?

אני עידן ואני המנהל והמייסד של אתר Widgeti ואת ערוץ היוטיוב שלנו:)

אני מגיל קטן חיי ונושם טכנולוגיה!
מהwindowsXP ועד היום אני אוהב טכנולוגיה, לומד טכנולוגיה ונכון לשלוש שנים האחרונות גם כותב ומפיק תכני טכנולוגיה.

סמארטפון - iPhone11 | מחשב: MacBook Pro 15" 2017

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

איזה אייפון כדאי לקנות ב 2021? ההשוואה המלאה

אינטל הכריזה על מעבדי Rocket Lake S למחשבים נייחים עם שיפור ביצועים גדול